zondag 18 november 2018

Gezocht: social media talent!

De fractie D66 Beverwijk is dringend op zoek naar online versterking! Wij zijn op zoek naar iemand voor wie de socials geen geheimen kent en die daarnaast onze website bijhoudt.

Je bent actief op het speelveld Samenleving <—> Fractie <—> Gemeenteraad. Het is belangrijk dat je de samenleving en politiek interessant vindt en weet op welke manier je dat vertaalt in content. Vanzelfsprekend krijg je daarvoor input van de fractie. Het helpt ons als je de uitgangspunten van onze fractie ondersteunt. Onze industriele regio, en in het bijzonder Beverwijk en Wijk aan Zee vind je, net als wij, cool!

We vinden het belangrijk dat je zelfstandig, pro-actief, flexibel en gezellig bent. Wij kunnen je voor ongeveer drie tot zes uur werken per week de wettelijke vrijwilligersvergoeding geven. Zie jij dit wel zitten, neem dan contact op met fractievoorzitter Jacqueline Makbouli per mail, Twitter of Facebook.